Водії Тячівщини щодня долають смуги перешкод

0_k__52353Жахливі дороги спустошують кишені власників автівок. Ями та вибоїни найбільш небезпечні в період опадів, коли їх заливає вода, відтак якої глибини чергова яма на дорозі – перевіряють хіба що колесами власних авітвок. Цим шляхом їздити більш ніж 20 км. на годину не вдаєтсья. Що тоді говорити про швидкі чи пожежені автомобілі, які повинні вчасно приїжджати на місце виклику. Про жодні нормативи тут навіть і мова не іде. Гіршого шляху, ніж зараз, не пам’ятають навіть старожили.
Невдоволення водіїв вже досягло критичної точки. Найбільше обурює автовласників те, що на ремонт доріг гроші вони сплачують систематично. Коли востаннє тут якісно ремонтували дороги, люди вже і не пам ятають. Вочевидь, дорожники або не знають, як це робиться, або ж просто не хочуть знати. Люди вже готові звертатись до прокуратури, куди зникають кошти, які повинні іти на відновлення дорожнього покриття.
За  усіма нормативами та стандартами, які регламентують допустимий розмір ям та вибоїн на дорогах, місцеві автошляхи вже давно час просто перекривати, як непридатні для їзди. Державний стандарт України 3587-97 – «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану». Згідно зі стандартом, покриття проїзної частини не повинно мати осідань, вибоїн, напливів чи інших деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів, а стан покриття проїзної частини та інших елементів дороги повинні перевірятися організаціями, які їх експлуатують – кожні 10 днів.
Стандарт поширюється на всі експлуатовані автомобільні дороги загального користування з цементобетонним покриттям і будь-яким покриттям з бітумомінеральних сумішей і на всі дороги та вулиці міст й інших населених пунктів. Судячи з вищесказаного, всі стандарти та нормативи в державі існують лише, як то кажуть,  для галочки, тож про який розвиток країни може іти мова.

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 − 5 =