Платникам податків потрібно оновити електронні ключі

 електронний ключДо 1 листопада 2013 термін дії безкоштовних ключів становив 1 рік, після цієї дати вони діють 2 роки. Платникам, у яких термін дії електронних ключів закінчився, потрібно їх оновити.
Великі платники податків мають можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет. Їм знадобиться: бланк реєстраційної картки, копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора і бухгалтера, статут (для ознайомлення), печатка підприємства, 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора і бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та підпису директора (без бухгалтера).
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу великий платник податків – це юрособа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні 4 податкові квартали перевищує 500 млн. грн. або загальна сума сплачених до держбюджету податків по платежах за такий же період перевищує 12 млн. грн.
Разом з тим варто пам’ятати, що з наступного року всі платники ПДВ переходять на електронну реєстрацію декларацій, тож їм доведеться отримувати електронні цифрові підписи.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen − six =