Підходить до завершення будівництво Бескидського тунелю (ФОТО)

    Відбувся прес-тур Ужгородського прес-клубу у Бескидський тунель, будівництво якого триває на Закарпатті.

Будівництво нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року, завершення планується у жовтні 2017 року. Роботи на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, тривають цілодобово. Інженерна споруда пролягатиме на глибині180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

Перший етап нового Бескидського тунелю повинен бути завершений вже у грудні цього року. Бракує ще 71 метр для того, щоб дістатися закарпатського боку. Тунель – другий за довжиною в Україні – почали прокладати з Львівщини , підриваючи гірську породу вибухівкою.

Як розповів Анатолій Ланін, представник організації-підрядника ЗАТ “Інтербудтунель”, прокладають тунель австрійським методом, спеціалісти щодня закладають близько 400 кг вибухівки. Після підриву 5-6 годин вивозиться гірська порода (близько 350-360 кубів). Опісля закріплюються армовані арки, заливається бетон. За словами фахівців, гарантія тунелю – 100 років.  «Оскільки ми працюємо всього за 30 метрів від старого, слідкуємо, щоб не порушити цілісність сусіднього тунелю, тут необхідна ювелірна робота. Тому у нас працюють одні з найкращих спеціалістів тунелебудування України»,  – коментує Анатолій Ланін.

Після першого етапу буде здійснено ще вісім. Нинішній тунель діє вже 129 років. Спеціалісти кажуть, що саме через його аварійний стан Укрзалізниця вирішила будувати новий. Взимку тунель обростає бурульками, бо через гірську породу просочується вода, їх збивають, що спричинює негативні наслідки.

Новий тунель матиме утричі більші габарити: висота-11 м, ширина- 12 м. Складатиметься з двох шляхів, тоді як старий –  тільки з одним шляхом. Збільшиться пропускна спроможність, у тому числі і вантажних поїздів.

У тунелі збудують 49 ніш, 12 камер, а також 3 аварійні ходи, які будуть з’єднані зі старим об’єктом. Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту. На будівництві, яке повністю автономне, працює 300 робітників з кількох різних організацій. Всі роботи цілодобово контролюються австрійськими спеціалістами.

Протяжність тунелю має скласти 1822 метрів (1764 м без порталів). Вартість проекту – 102 млн.євро. Кошти виділяє ЄБРР та частково Укрзалізниця.

Поїздку організовано за сприяння Ф.Харути, співголови Асоціаціїєвропейської спілки транспортників України.

тунель тунель2


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

20 + nine =