На Водохреща журналісти змивали гріхи у закарпатських Лумшорах

Акція «Чиста журналістика» цьогоріч проводиться вже вдруге, а завдяки гостю зі Словаччини – журналісту, викладачу і перекладачу Олександру Сушко навіть отримала статус міжнародної. Організаторами заходу виступили Європейський медіа-центр, Закарпатська організація Національної Спілки журналістів України і приватний підприємець, власник «Мисливської садиби» Іван Погоріляк.

Представники різних ЗМІ мали можливість скупатися в чанах із цілющою водою та травами, змити гріхи в освяченій священиком річці, а також взяти участь у численних конкурсах і розвагах. А також скуштувати фірмові страви гостинного господаря комплексу Івана Погоріляка, провести дегустацію вин із ябук, чорниці, ожини та брусниці і різних настоянок, серед яких присутнім найбільше припала до смаку «хреновічка».

Практично всі без винятку гості взяли участь у катаннях на санчатах. Безперечним переможцем конкурсу став журналіст із ТРК «Тиса-1» Ростислав Бегеш – і за найбільшу кількість спусків, і за тягу до екстриму, адже від падіння в річку разом із санчатами кілька разів Ростик врятувався тільки дивом.

Друге місце за цей конкурс посів словацький гість Олександр Сушко, третє поділили між собою кореспондентки Беата Попович зі студії «Експеримент» ТРК «Тиса-1» та Леся Балог з радіо «Тиса». Вже в колибі відбулося нагородження переможців – всі отримали по пляшці фірмового вина від Івана Погоріляка.

У конкурсі «Журналістська чуйка» журналістам потрібно було вгадати, що знаходиться в скрині. Як не банально, це виявилися пляшки із чотирма видами вин і водою. Той, хто вгадав, яке саме вино у пляшці, забирав його із собою в якості призу за продемонстровану інтуїцію.  Журналістську чуйку продемонстрували Оксана Штефаньо, Тетяна Грицищук, Ростислав Бегеш та Ігор Стефанець.

Далі за традицією спалювали Дідуха на  велетенській ватрі і водили навколо багаття хороводи, співали колядок, очищалися не тільки тілом, але й душею.

На думку Івана Погоріляка та інших організаторів, до акції «Чиста журналістика» варто залучати не тільки колег із ближнього зарубіжжя, але й журналістів зі всієї України і тим самим сприяти не тільки професійній корпоративності медійників, але й популяризувати туристичні та рекреаційні можливості Закарпаття загалом і Лумшор зокрема.

Людмила Руда,

фото Данила Баника


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two + twenty =