Керівництво Ужгорода підтасовує конкурсну комісію із визначення автоперевізників

Про це в мережі Фейсбук пише Павло Задорожний.

Вибір по Ужгородськи : Рішенням Ужгородського міськвиконкому №414 від 29.12.2015р. був затверджений склад конкурсного комітету із визначення автомобільних перевізників на міських автобусних
маршрутах загального користування, але виникає питання на основі яких принципів та критеріїв формувався список членів, які мали увійти до складу конкурсної комісії. Почнемо з того, що формування списку здійснювалося не прозоро та кулуарно. За цим списком стоїть особисто мер Ужгорода Андріїв Ю.Є.. Проаналізуємо список членів конкурсної комісії від громадських організацій:
1. Кручаниця Василь Васильович – голова Закарпатського обласного місцевого осередку
Всеукраїнської громадської асоціації „Український медичний центр безпеки дорожнього руху”

2. Шкелебей Людмила Федорівна – заступник голови Закарпатського обласного місцевого
осередку Всеукраїнської громадської організації „Громадський комітет транспортної безпеки”
У обох цих громадських організацій один голова і це Кручаниця Василь Васильович і тому виникає питання чому не можна було делегувати до конкурсного комітету одну людину – голову обох ГО Кручаницю Василь Васильовича і тоді можна було долучити представників інших ГО. Але виникає питання за які такі заслуги Ужгородським мером було запропоновано представникам даних організацій увійти до конкурсного комітету а представникам інших ГО відмовили. Представники даних ГО організацій також входять до обласного конкурсного комітету і як ми бачимо там за останні 10 років у транспортній галузі в сфері пасажирських перевезень на внутрішньо-обласних маршрутах нічого не змінилося в кращу сторону.

Але це ще квіточки дальше цікавіше.
3. Воронін Олександр Володимирович – голова обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства.
Ця особу до конкурсного комітету запропонували перевізники в т.ч. і директор АТП-12107 (фактичним власником якого є сьогоднішній мер Ужгорода) Козун В.І.. Перевізники, які домовилися (ч/з директора АТП) з міським головою про залучення Вороніна О.В. до складу конкурсного комітету, вирішували свої меркантильні інтереси. Перевізники таким чином прикрили собі зад при розгляді їхніх документів на конкурсному комітеті, так як всі вони є членами профспілки, яку очолює Воронін О.В.. (Стаття 2. Професійні спілки. Професійні спілки створюються з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.). Джерела надходження (формування) коштів об’єднання є внески Перевізників, а їх потрібно відпрацьовувати (схема взаємодопомоги).
Згідно Статті 19. Право профспілок, їх об’єднань представляти і захищати права та інтереси членів профспілок:
Профспілки, їх об’єднання здійснюють представництво і захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілок в державних органах та органах місцевого самоврядування, у відносинах з роботодавцями, а також з іншими об’єднаннями громадян. У питаннях колективних інтересів працівників профспілки, їх об’єднання здійснюють представництво та захист інтересів працівників незалежно від їх членства у профспілках. У питаннях індивідуальних прав та інтересів своїх членів профспілки здійснюють представництво та захист у порядку, передбаченому законодавством та їх статутами. Профспілки, їх об’єднання мають право представляти інтереси своїх членів при реалізації ними конституційного права на звернення за захистом своїх прав до судових органів, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, а також міжнародних судових установ. Представництво інтересів членів профспілки у взаємовідносинах з роботодавцями, державними органами та органами місцевого самоврядування здійснюється на основі системи колективних договорів та угод, а також відповідно до законодавства.
Зокрема, галузеву проф¬спілку ЗО турбує те, що рі¬вень тарифів на перевезен¬ня пасажирів і багажу ав¬тобусами приміського та міжміського внутрішньо¬обласного сполучення не відповідає економічним реаліям. Тобто профспілка домагається підняття тарифів на перевезення пасажирів без підняття якості послуг на чому стоять громадські активісти та ГР при УМР. Різні підходи і різне мислення, громадські активісти захищать права споживачів транспортних послуг а профспілка захищає перевізників і що з ними пов’язано.
Згідно законодавства України профспілки є представниками працівників транспортної галузі у відносинах з виконавчою гілкою влади та інш. А тепер подивимося, що говорить транспортне законодавство України: Стаття 44. (ЗУпАТ) Визначення умов перевезень та проведення конкурсу: Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України, відповідальних за безпеку дорожнього руху, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту. До конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання – автомобільних перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету. Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників
П О С Т А Н О В А КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ – від 3 грудня 2008 р. N 1081-
22. Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.
23. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Головавтотрансінспекції, Державтоінспекції та громадських організацій.
До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання – автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
У зв’язку з вищевикладеним обласний конкурсний комітет не включив до свого складу Вороніна О.В., а наш мер з незрозумілих мотивів всупереч законодавству України включив до складу міського конкурсного комітету Вороніна О.В., а виникає питання а де була наша «доблесна» прокуратура, а вона як завжди куди мете мітла туди і вона, і своя точка зору у неї відсутня.
Громадські активісти, члени ГР при УМР ще в вересні 2015р. подали звернення до УМР від громадських організацій діяльність яких пов’язана з автомобільним транспортом про включення їхніх представників до складу конкурсного комітету. Відповіді дані ГО на свої звернення так і не отримали і на міськвиконкомі 29.12.2015р. також не було озвучена причина відмови та за якими критеріями відбувався відбір членів до складу КК. Дані Активісти дуже багато зробили для розвитку пасажирських перевезень та підняття якості послуг, але таких для нашої міської влади не потрібні. Також виникає логічне питання чому Ужгородський міськвиконком не розробив та не оформив процедуру або ПОРЯДОК вибору представників громадських організацій до складу Конкурсного комітету, як це роблять в інших містах. Відповідь одна – після виборів нічого не змінилося в керівництві м.Ужгорода, кулуарщина та непрозорість залишилися на місці.

 
 

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × one =