На Закарпатті 8990 електронних ключів знайшли своїх власників

Саме таку кількість посилених сертифікатів відкритих електронних ключів отримали платники податків у період січень-квітень 2014 року у акредитованих Центрах сертифікації ключів при Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області.
Фахівці Міндоходів Закарпаття відмічають, що на сьогодні більшість клієнтів органів доходів і зборів орієнтуються у своїй діяльності на інновації та інформаційні технології, тож електронні ключі користуються у закарпатських бізнесменів виправданим попитом. Адже сфера застосування підпису не обмежується лише поданням звітності до Міндоходів. Ключ, який безкоштовно видають пункти реєстрації Акредитованого Центру сертифікації ключів, дозволяє укладати різні договори з іншими особами в електронній формі та вести особисте листування, що гарантує повну конфіденційність.
Варто зазначити, що робота АЦСК забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації. Тож платникам, які бажають отримати електронні ключі, необхідно звернутись у відділи реєстрації ключів при ГУ Міндоходів у Закарпатській області, які на сьогодні діють за двома адресами:
– м. Ужгород, вул. Духновича, буд. 2, тел.: (031) 261-46-41, реєстрація користувачів: пн, ср, пт з 9:00 до 18:00; вт, чт з 9:00 до 20:00;
– м. Тячів, вул. Армійська, буд. 2, тел.: (031) 342-12-41, реєстрація користувачів: пн-пт з 9:00 до 18:00.
Більше про електронний цифровий підпис, нові форми реєстраційних документів, які можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів, дізнайтеся за посиланням http://acskidd.gov.ua.

Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 × 3 =