Степан Деркач: «200 гривень за голос виборця – це 2 копійки в день на період каденції депутата. Ви хочете так жити, земляки?»

19 вересня в прес-центрі “Нове Закарпаття” із журналістами зустрівся депутат Закарпатської обласної ради, кандидат в народні депутати України по 71-му виборчому округу Степан Деркач.

Лейтмотивом розмови стало бачення подальшого соціально-економічного розвитку краю, оцінка сьогоднішньої передвиборчої кампанії, принизлива для наших краян агітація за деяких кандидатів, котрі керуються принципом, що для досягнення мети всі засоби хороші. Попри те, що Степан Деркач утримався від озвучення будь-яких прізвищ, самим журналістам неважко було здогадатися, що мова йде про кандидатів від «Єдиного центру», адже в розмові була чітко визначена основна лінія поведінки партійного лідера Віктора Балоги та його побратимів, які шляхом численних підкупів намагаються зібрати для себе необхідну кількість голосів виборців. Зокрема Степан Деркач звернувся до громадянської свідомості закарпатців, нагадавши, що проданий нині за двісті гривень голос – це 2 копійки в день на п’ятирічний строк перебування депутата в парламенті. «Невже ви готові продатися за такий мізерний кошт?», – задав питання, хай і риторичне, Степан Деркач.

Своє майбутнє в якості законотворця Степан Тиберійович для себе вже визначив, тому що більше, на відміну від усіх інших кандидатів, переймається проблемами виборців. Прикладом тому слугує створений понад 2 роки тому благодійний фонд, покликаний допомагати всім, хто цього потребує. «Я не роблю передвиборчу кампанію за два місяці до її початку, – наголосив Степан Деркач, – навпаки, я, згідно чинного законодавства, тимчасово згорнув роботу фонду, аби мені не дорікали в тому, що моя допомога людям – це також передвиборчий піар».

На завершення розмови гість прес-центру коротко зупинився на основних засадах своєї передвиборчої кампанії, ключовими моментами якої є: створення сприятливих економічних умов у краї, котрі б дали можливість появи додаткових робочих місць із пристойною зарплатою з тим, аби наші краяни не були змушені шукати кращої долі у далеких світах, що, водночас, допомогло б районам вийти з дотаційного статусу; підтримка малого і середнього бізнесу, як одного із чинників сталого розвитку регіонів; робота над подальшим розвитком рекреаційних можливостей регіону, розвитком туристичної галузі для формування привабливого іміджу краю, збільшення потоку туристів та гостей.

Людмила Руда


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 − seven =