“Закарпаттяобленерго” просить споживачів не вмикати бойлери та “пралки” з 17 до 22 год.

приладиЯк уже неодноразово повідомляло ПАТ «Закарпаттяобленерго», виникнення дефіциту палива та гідроресурсів наразі призвело до загрози порушення балансу в об`єднаній енергетичній системі України. Відомо, що вказана ситуація вже позначилася на багатьох областях нашої держави обмеженням електропостачання. У зв’язку з цим задля забезпечення надійної роботи в умовах дисбалансу між споживанням і виробництвом електроенергії, ПАТ «Закарпаттяобленерго» наполегливо просить споживачів із зрозумінням поставитися до важливості даної проблеми та економно й раціонально використовувати електричну енергію.

У даних умовах слід обмежувати одночасне використання потужних електроприладів, особливо в години пікових навантажень: з 17:00 до 22:00 години.

Загалом на сьогодні по Закарпатській області доведений ліміт потужності складає 385 МВт. Однак слід наголосити, що у вечірні години пікові навантаження можуть перевищувати вказаний ліміт на 40 МВт, що свідчить про необхідність здійснення споживачами належного контролю свого споживання електроенергії та його обмеження.

«Наприклад, якщо б кожна сім’я у Закарпатській області доклала зусиль та обмежила свою споживану потужність бодай на 1 кВт у пікові години та відмовилася від вмикання у ці години потужних електроприладів (наприклад, таких, як електрочайника з потужністю 2 кВт, бойлер – 2 кВт, праска – 1,5 кВт або ж пральної машини з потужністю 2 кВт тощо), то це був би важливий внесок у зниження навантаження на енергосистему, – коментує генеральний директор ПАТ «Закарпаттяобленерго» Віктор Петров. – Крім того, таке обмеження, зі слів міністра енергетики та вугільної промисловості України Володимира Демчишина, дозволило б говорити про можливість скасування графіків аварійних відключень».

З огляду на все вищенаведене ПАТ «Закарпаттяобленерго» звертається до споживачів з проханням з максимальним розумінням поставитися до цієї ситуації і надалі так само вживати заходи, спрямовані на зменшення навантаження.

Крім того, як наголошує генеральний директор, важливим чинником стабільної роботи енергосистеми є повні й своєчасні розрахунки за спожиті енергоносії.

«ПАТ «Закарпаттяобленерго» дякує всім сумлінним платникам і сподівається на подальшу плідну співпрацю», – зазначає В. Петров.

Нагадуємо, за додатковою інформацією у споживачів є можливість звертатися до кол-центру ПАТ «Закарпаттяобленерго», дзвінки на багатоканальний номер 0 800 50 16 20 безкоштовні, – пише прес-служба ПАТ «Закарпаттяобленерго». 


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eleven − one =