Закарпатцям пропонують скористатися послугами сервісу “Перша українська біржа попиту”

Відтепер закарпатцям не обов’язково шукати необхідний товар чи послугу на численних дошках оголошень, адже в інтернеті з’явилася “Перша українська біржа попиту”. Скористатися сервісом можна за адресою popyt.com.ua. Заповнивши відповідні поля у розділі «Додати запит», будь-хто може повідомити про бажання придбати необхідну річ: автозапчастини, телевізор, колекційне зібрання творів Шевченка чи навіть коня.

Запити можна надсилати з усієї України, а тому розробники ресурсу передбачили чітку рубрикацію: «авто-мото», «перевезення», «запчастини», «комплектуючі», «продукти харчування», «нерухомість», «оренда», «сільське господарство», «побутова техніка», «будівництво», «спорт та здоров’я», «дитячі товари» тощо.

У розділі «Обмін» можна обміняти вже непотрібну річ чи послугу на потрібну – легко і вигідно.

Відвідувачам ресурсу також варто звернути увагу на розділ «Додати компанію». Завдяки ньому компанії постачальників можуть знайти потенційного клієнта або ж залишити свої запити на певні товари чи послуги. Додавати інформацію можна й без реєстрації. Щоправда, зареєстровані користувачі матимуть певні привілеї. Наприклад, можливість редагувати власні запити, видаляти їх.

Реєстрація на popyt.com.ua займає не більше 3 хвилин, а участь у проекті є абсолютно безкоштовною. Після перевірки модератором запит публікується у відповідній категорії, а також на першій сторінці сайту у графі «Останні додані запити». А ще автоматично розсилається зареєстрованим постачальникам визначеного виду товару або послуги. До речі, самі ж постачальники мають теж неабиякий плюс, адже сервіс допоможе їм досконало вивчити ринок, винайти нові способи зацікавлення клієнтів і продуктивно розвивати власний бізнес.

«Твій попит народжує пропозицію» – впевнені члени команди popyt.com.ua, які пропонують українцям на власному прикладі переконатися у цьому. Адже тепер постачальники презентуватимуть вам свої послуги чи товари, пропонуючи бонуси і знижки, які не доступні широкій аудиторії. Відповідно до світової практики, такі сервіси дозволяють купити товар чи послугу на 10-20% дешевше, адже постачальник не знає, які умови запропонував пошукачу його конкурент. Тож вам залишиться тільки обрати найвигідніший та найкращий варіант.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × 1 =