Закарпатський Єврокар змушений підняти ціни

єврокарЦіни на українські автомобілі також зростуть.

Виробники стверджують, що можуть не встигнути до 1 вересня виконати вимоги закону, і в цьому випадку утилізаційний збір пошириться й на них, пише Українська правда.

“Ми не встигаємо до 1 вересня виконати вимоги закону. На створення виробничої програми і її реалізації буде потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо”,- заявила керівник відділу зі зв’язків із громадськістю компанії “Єврокар” (виробляє Skoda) Олена Гавінська.

У ЗАЗ поки теж немає такої програми, зазначив віце-президент з виробництва корпорації “Укравто” Олег Папашев.

“Ми докладаємо зараз усіх зусиль щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів — майданчики для пунктів у нас уже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір”,- зазначив він.

У “Богдані” і АІС це питання не прокоментували.

Саме вітчизняні автовиробники наполягали на введенні з 1 вересня утилізаційного збору, який платиться при імпорті автомобілів у країну.

Виробники звільняються від його сплати за умови узгодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць.

При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з прийому (у кожному місті з населенням від 50 тис. осіб) і розбиранню (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.

“Єврокар” уже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис., що еквівалентно утилізаційному збору.

Укравто розраховує встигнути виконати вимоги закону й поки ціни не підвищувала.

АІС ухвалить рішення щодо цього тільки у вересні, зазначив директор з маркетингу  компанії Сергій Боровик. В “Богдані” це питання поки не коментують.

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *