Закарпатські журналісти встановили медіарекорд президентських виборів

вибори-бюлетеньПонад 160 інформаційних повідомлень, а також репортажів, фоторепортажів тощо підготували за 16 годин виборчої доби журналісти, які працювали у рамках виборчого проекту Ужгородський прес-клубу у всіх районах та райцентрах Закарпаття. Це стало своєрідним рекордом, оскільки жодне із місцевих ЗМІ чи інших організацій не забезпечило інформаційне поле області такою кількістю власної інформації. 

  Новини та інші матеріали були у вільному доступі для всіх видів ЗМІ, найактивніше користувалися контентом інтернет-видання та інформагенції, які працювали у день виборів в он-лайн режимі. А також радіо та ТБ.

«Власкори прес-клубу вже з 7 ранку оперативно постачали актуальну інфомрацію про хід голосування, незвичні ситуації, веселі моменти, які ставалися упродовж дня. І працювали допізна,- розповіла Ірина Бреза, голова Ужгородського прес-клубу. –  Традиційно у день голосування наша організація  «щовиборів» забезпечує інформаційні потреби закарпатських мас-медіа. Цього року ми продовжили  популярну і корисну традицію».

Хто прийшов першим на дільниці Рахівщини, за кого голосували на Берегівщині, чому довелося викликати міліцію в Ужгороді, чому явка по районах кардинально відрізнялася, в якому вигляді і з яким гумором йшли голосувати закарпатці, чи чинили якісь провокації – про все це оперативно інформували професійні кореспонденти

У прес-клубі кажуть: планували поширити не менше 70 новин за день, вийшло удвічі більше. Незважаючи на таку інтенсивність учасники проекту задоволені – попри ніби спокійний перебіг, це були  «реальні вибори», а медійники – реальними очевидцями.

Крім того у прес-клуб відбувалися прес-конференції аз участі експертів та представників штабів різних кандидатів.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

seventeen − ten =