Закарпатські водії курять в автобусах

наркотикДумки з приводу…

Водіями, які жадібним поглядом проводжають кожного пасажира-пенсіонера, а подекуди дозволяють собі образити категорію громадян, які мають пільги на проїзд вже не здивуєш напевно нікого. Радує той факт, що такі водії не всі, і багато з них не втратили людяність та честь у нинішній непростій економічній обстановці в державі.

Дивує інше. Чому ми, як пасажири  – виконуємо все, що перевізник покладає на нас і при цьому не отримуємо якісні послуги?

Чому взимку не працює опалення в громадському транспорті (особливо це відчувається на міжміських рейсах), чому заплативши гроші за проїзд іноді приходиться 20-25 хвилин провисати на кінцевих зупинках в очікуванні, коли ж пан водій збере ту кількість пасажирів, яка його влаштовує, незважаючи на графік руху. І взагалі — де графіки руху пасажирського транспорту в місті? Яким чином можна дізнатися коли саме автобус прибуває та відправляється.

Куріння в автобусі.

Ви колись бачили щоб пасажир зайшов в автобус і почав курити? А водія? Думаю майже кожен із нас стикався з цим явищем.

17 січня о (не вказую годину, та реєстраційний номер автобуса) водій рейсу Ужгород-Мукачево, знаходячись на платформі ужгородської автостанції тримаючи однією рукою сигарету, іншою рукою бере для перевірки білети в пасажирів. Згідно угоди з перевізниками, останні зобов’язуються дотримуватися українського законодавства, а отже, і Закону «Про автомобільний транспорт», де йдеться про заборону куріння.

Існує ще ряд нормативно-правових актів, який забороняє та передбачає відповідальність за куріння в пасажирському транспорті. Наприклад Ст. 119 КУпАП – Куріння в автобусах, маршрутних таксі, тролейбусах або трамваях –
тягне за собою попередження або накладення штрафу від п’яти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. {Абзац другий частини третьої статті 119 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1512-VI від 11.06.2009}. При цьому на моє зауваження відповідає що йому можна курити в автобусі.

По суті недотримання водієм законів та правил перевезення повинні контролюватися відповідними органами, але вражає той факт що саме таким чином він показує про своє ставлення до пасажирів та підриває імідж «галузі перевізників» загалом.

Юрій ЛОМАКІН

Ужінформ


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 − 12 =