На спільне засідання Ради профспілок та ради Асоціації перевізників запросили представників ДАІ, обласної влади, Трансінспекції та перевізників, щоб обговорити сьогодні, 27 березня, стан пасажирських перевезень Закарпаття в приміщенні обласної ради профспілок.
Все через те, що систему встановлення тарифів вважають надто громіздкою, в той час як потрібно перевозити пільговиків та намагатися конкурувати з нелегальними перевізниками.
На засіданні прозвучала інформація про те, що сьогодні нелегальний перевізник зупинив рейсовий автобус та побив водія.
Голова Асоціації перевізників «Закарпатавтотранс» Олександр Воронін звинуватив журналістів у необ’єктивності та перекручуванні фактів у висвітлені цього питання. Напевно, саме тому на засідання запрошували не всі ЗМІ, а направили листи-запрошення лише деяким: «Тисі-1», «М-студіо», «Трибуні» та «Новинам Закарпаття». Перевізники кажуть, що замість того, щоб шукати «бабушок» та інвалідів і робити сюжети про те, що їх не хочуть перевозити, краще спробувати посадити їх до нелегалів, підприємці впевнені, що вийде цікавіший сюжет.
Голова Асоціації повідомив, що лише за вчора по області продано 1700 пільгових білетів. Відтепер, каже Воронін, кожен водій виділить 2 місця для інвалідів та учасників АТО, решта – хай чекають черги і наступного автобуса. Все через те, що компенсацій за пільговиків ніхто не отримує.
Один із найбільших перевізників Ужгорода Володимир Козун повідомив, що в області створена спеціальна координаційна група, яка розробила механізм отримання компенсації в органах соцзахисту. Але в кращому випадку – це задоволення 30% від потреби, решта – за власний кошт.
Цікаво, що відшкодування вартості перевезення пільговиків можуть оформити не на всі маршрути, оскільки для укладення договорів потрібно мати повний пакет документів на маршрут, а в області таких не так багато.
Представник ТОВ «Авант-Берегово» Олег Левицький повідомив: «Держава встановила для населення вартість газу таку, щоб не було нижче собівартості. А ми що, рижі?».
Перевізники кажуть, що можуть возити 30% пасажирів безкоштовно, якщо зроблять для інших підприємців такі ж умови: аби давали безкоштовно хліб, м’ясо, телевізори. Очевидно, вони не бачать різниці між ринком товарів та послуг.
На нараді наголосили, що через ситуацію, що склалася, падає рівень культури водіїв і рівень безпеки для пасажирів.
Не оминули увагою і той факт, що голова Закарпатської ОДА Василь Губаль навідався з раптовою “інспекцією” на ужгородський автовокзал та звинуватив “Закарпатавтотранс” у змові.
На нараді в профспілках пояснили, що вся ситуація, що склалася щодо автовокзалу, виникла через те, що голову Закарпатської ОДА Василя Губаля неправильно інформували працівники адміністрації про ситуацію.
Свалявський перевізник Михайло Русин вважає, що «люди їздять не по надобності, а просто так, бо набридло вдома сидіти». Та запевняє, що краще таку допомогу зробити адресною.
Державтоінспекція нагадала на нараді, що на Закарпатті триває міністерський моніторинг, який виявив, що деякі маршрутки дуже занедбані, не мають ні аптечки, ні вогнегасника в салоні.
Перевізники заперечують: про яку безпеку пасажирів можна говорити, якщо в області такі жахливі дороги?! Олександр Воронін з цього питання висловив думку, щоб ОДА з ДАІ перевіряли нелегалів.
За результатами засідання оформили протокол засідання спільної президії зі зверненням до Закарпатської ОДА з проханням посилити роботу з нелегалами, підняти тарифи та врегулювати питання перевезення пільговиків.
7dniv.info