За дорогий газ від ужгородців вимагають платити ще більше

газ-грошіВ місті почастішали випадки, коли споживачам приходять рахунки за газ на суму більшу, ніж вони використали. Люди, звісно, обурюються й відмовляються платити. Особливо з огляду на те, що, як розповідають самі мешканці, на підприємстві назустріч їм не дуже йдуть, змушуючи особисто приходити й розбиратися з рахунками та абонентськими книжками. З якими теж проблема…

Як розповіла пенсіонерка Ніна Хованова, ще в серпні вона використала 30 кубів газу – саме такий показник продемонстрував лічильник. Проте їй прийшов рахунок за 81 куб. Така сама ситуація в її сусідки Аранки Цуги – замість використаних 12 кубів газу її змушують платити за 39. Жінки скаржаться: ще й при зверненні до «Закарпатгазу» їм сказали, що порадити нічого не можуть, мовляв, мусите самі прийти й будемо розбиратися.

«Мало того, що пенсіонерам ходити важко, та ще й нерідко якщо прийдеш, то доводиться в черзі вистоювати, – каже пані Аранка. – Я не розумію такого відношення до споживачів. Ось на противагу наведу приклад, як працює «Закарпаттяобленерго»: мало того, що по Інтернету можна оплатити за світло, не треба ходити по банках, так ще й працює кол-центр, звернувшись до якого можна отримати будь-яку консультацію, в тому числі надати показники лічильника чи попросити розібратися щодо суми виставленого рахунку».

Ужгородка каже, що така ситуація щодо газу виникла не лише на проспекті Свободи, в усьому місті є люди, яким «пощастило» отримати завищені рахунки: їм нараховують до 90 «зайвих» кубів.

У «Закарпатгазі» інформацію про перевищені рахунки не спростовують, пояснюють це технічними нюансами.

Як розповів начальник управління реалізації природного газу Ужгородської філії ПАТ «Закарпатгаз» Дмитро Йовенко, такі цифри могли «вискочити» через дещо некоректну роботу контролерів. Щоправда, таких випадків мало. А по-друге, працівники при обході своєї дільниці записують показники не станом на кінець місяця, а в 20-х числах, щоб усе встигнути. Але ж треба підрахувати кількість спожитого газу до кінця місяця.

«Щоб це виправити, існує контрольна група «Закарпатгазу», – розповів він. – Вони мають перелік будинків, де проживає приблизно однакова кількість людей на такій самій житловій площі. А ще мають ідентичні прилади для користування газом. Таким чином, наші фахівці вираховують, скільки в середньому споживачі можуть використати блакитного палива. Ось і виходять такі цифри». Проте, за його словами, виставлені суми, хай навіть іноді не дуже точні, не мають відлякувати людей.

«Наші квитанції – це тільки пропозиція до оплати. Перевищена кількість буде зарахована на наступний місяць авансом», – зауважив Д. Йовенко. За його словами, завж­ди можна оплатити рахунок самим за допомогою абонентських книжок. Правда, і в цьому випадку виникають проблеми. Як розповідають ті ж таки пенсіонери із проспекту Свободи, «Закарпатгаз» досі не уклав із ними договір на експлуатацію лічильників, які його ж працівники й установили. У зв’язку з цим споживачі просто не можуть отримати абонентські книжки, завдяки яким би самі вносили показники на газ та платили за ними. У «Закарпатгазі» обіцяють чимшвидше вирішити проблему. Але без конкретики.

А тим часом газ дорожчає, його вартість порівняно з минулим роком виросла більш ніж на 60%, і люди рахують кожен спожитий кубометр. Тож обурення населення в цьому випадку цілком зрозуміле…

Кароліна ШІРІНОВА, студ. І курсу відділення журналістики УжНУ,

«Закарпатська правда»


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen − eleven =