З початку року закарпатських підприємців перевірятимуть в електронній формі

податковаЗ 1січня 2014 року платники єдиного податку, які обрали спрощену систему оподаткування, а це майже 30 тис. суб’єктів господарювання, що працюють в Закарпатській області,  зможуть скористатися електронною перевіркою – нововведенням, внесеним до Податкового кодексу у 2012 році.
Електронна документальна невиїзна позапланова перевірка проводитиметься на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику (визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 Кодексу), до податкової інспекції, у якій він перебуває на обліку.
Охочим пройти таку «заочну» перевірку необхідно подати заяву за 10 днів до початку проведення аналізу роботи підприємства, а також документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів в електронній формі, якщо вони створені саме в такому варіанті й зберігаються на машинних носіях інформації (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб).
Платник податків сам визначатиме податкові періоди, за які буде проводитися така перевірка, якщо протягом цього часу не відбувались документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити).
За результатами перевірки складається довідка за підписом посадових осіб Міндоходів, які її проводили і вручається платнику податків для ознайомлення та підписання протягом п’яти робочих днів.
У випадку непогодження суб’єкта господарювання з висновками фахівців він має право оскаржити рішення тільки після підписання довідки.
Суб’єкти господарювання малого та середнього бізнесу  матимуть право на замовлення електронної перевірки з 1 січня 2015 року, а ще через рік –  всі інші платники податків.
 Головне управління Міндоходів у Закарпатській області

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

sixteen + nineteen =