Власник ужгородського готелю “Прага” готовий компенсувати витрати на лікування людей, що отруїлися в його закладі

29 серпня, відбулася прес-конференція керівництва готелю «Прага», головною темою якої стала ситуація з отруєнням відвідувачів ресторану. Із журналістами зустрілися Юрій Бережник, власник закладу та Олександр Салай, директор готелю.

«Незалежно від того, що немає офіційних результатів від СЕС, я б хотів попросити вибачення за дуже неприємний інцидент. До цього часу ми чекали офіційні результати перевірки, щоб прокоментувати ситуацію. Але час проходить, ситуація нагнітається, то вирішили оприлюднити свою позицію, – сказав Юрій Бережник. –  Ми готові до зустрічей з потерпілими,  тими людям, які мають підтвердження з лікарні, чеки про витрати. Ми готові все компенсувати. Але якщо хтось хоче заробляти на чужій біді, то тут ми без судів обходитися не будемо». Ю. Бережник каже, що поки що ніхто не звертався, хоча з самого початку інциденту керівництво ресторану пропонувало допомогу.

бережникЗа словами Юрія Бережника, чимало інформації, поширеної в інтернеті, є неперевіреною та упередженою. Зокрема, всі працівники ресторану мають санітарні книжки, у двох осіб книжки були у поліклініках, але їх вже донесли. «Кажуть, що нема документів по продукції, яку ми купували. Всі чеки у нас є, де ми купували товар, сертифікати доносимо. Часто у магазинах не хочуть відразу давати сертифікати, відсилають на наступний день. Це взагалі величезна проблема, що зараз санстанція та інші контролюючі органи не перевіряють магазини, ринки. Бо ми купуємо продукцію там, де всі її купують. Перевіряють тільки нас, людей, які купують продукти не перевіряє ніхто. Нема гарантії, що постачальники і фірми, які продають товар, мають справжні сертифікати. Ніхто не перевіряє, як зберігаються яйця, курятина, індюшатина у супермаркетах та інших торгових точках, на які вони мають сертифікати», – каже Юрій Бережник.

«З нашого боку я забезпечив все, щоб цей заклад міг функціонувати. Наша кухня розміщена на площі 95 м.кв, мийка – 25 м.кв, окремо розташовані технічні приміщення до кухні, все разом займає 250 м.кв. Ми маємо 8 професійних морозилок (по 1000 літрів).  Така ж картина по холодильниках, 5 величезних на 22 тис. літрів, – зауважив Юрій Бережник. – Ми працюємо 8 років, провели понад 100 весіль, більше 120 корпоративів,  купу конференцій з участю президентів та міністрів, ніколи не було проблем. Кухар та основна частина працівників працюють з самого початку, не довіряти їхній кваліфікації немає підстав».

На думку Ю.Бережника, слід перевіряти ті фірми, які продають товар, звідки вони його везуть. Цього зараз ніхто не робить. Керівництво готелю каже, що готове негативних для них висновків СЕЗ, але така ситуація може виникнути у будь-якому закладі харчування, ніхто від цього не застрахований. Проблема ще й у тому, що закарпатці звикли доносити на застілля у ресторани власні продукти. «Це дуже величезна проблема. У нас приносять абсолютно всі. Це не можна дозволяти, а з іншого боку до тебе ніхто не прийде, бо несуть усюди. І ця продукція є на загальній кухні. Ті клієнти, які були того вечора на хрестинах теж приносили свою продукцію: рибу, ікру, торти. Пропоную якось вирішити цю проблему, зібрати всіх рестораторів та виписати чіткі правила. Ми ж у 2016 році, а не на початку дев’яностих. Наприклад, є фірми ( з виготовлення тортів, тістечко). До яких питань практично немає. А якщо торт зробили на квартирі з непевних продуктів?».

Після прес-конференції Олександр Салай провів екскурсію для журналістів по кухні, яка на сьогодні не працює, та показав сучасне устаткування, що використовується для приготування страв. А також для їхнього зберігання. Продемонстрував засоби, які використовуються для знезараження поверхонь столів та кухонного посуду. Наразі ресторан не працює, чекають офіційних висновків від СЕЗ.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen − one =