Веб-сервісом «Особистий кабінет» вже користується 20 тисяч клієнтів «Закарпатгазу»

газЗ моменту запровадження веб-сервісу «Особистий кабінет» його користувачі відправили фахівцям «Закарпатгазу» майже 5 тисяч онлайн-повідомлень. Компанією опрацьовано 111 тисяч звернень клієнтів та прийнято понад 142,7 тисячі показань лічильників газу.

 Новий сервіс почав працювати в листопаді 2015 року. Станом на 1 червня 2016 року сервіс активно використовують понад 20 тисяч жителів Закарпатської області. Нагадаємо, «Особистий кабінет» був створений з метою поліпшення якості обслуговування споживачів газу області. Він надає широкий спектр послуг, що дозволяє споживачам вирішувати багато питань, не виходячи з дому, і тим самим значно економити свій час. Зокрема, дає можливість щомісячно зручно та швидко передавати показання лічильника газу та отримувати необхідну інформацію у режимі онлайн. Крім того, сервіс постійно вдосконалюється, враховуючи пропозиції споживачів.

З недавнього часу клієнти ПАТ «Закарпатгаз» можуть побачити в «Особистому кабінеті» інформацію про встановлені у них газові прилади, і тим самим провести звірку – чи правильно внесені в базу підприємства дані про кількість приладів та типорозмір лічильника. Практично під кожною функцією є виноска з інструкцією, що дана функція означає та як нею користуватися (для цього необхідно просто навести курсор «мишки» на відповідну кнопку в інтерфейсі облікового запису споживача).

«Прислухаючись до побажань наших клієнтів, ми постійно прагнемо покращувати якість послуг, що надаються, ставати для споживачів більш відкритими і доступними. Вдосконалюємо і «Особистий кабінет». Готуємося до впровадження нової функції – об’єднання декількох особових рахунків в одному кабінеті», – відмічає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Одна з функцій «Особистого кабінету» дозволяє споживачам безпосередньо поставити запитання фахівцям газової компанії. Зареєструвавшись в онлайн-сервісі, клієнти ПАТ «Закарпатгаз» можуть отримати інформацію щодо порядку оформлення документів, повірки та встановлення лічильників, записатися на особистий прийом до керівництва, передати показання лічильника газу тощо.

Окрім того, для клієнтів Товариства працює контакт-центр, звернувшись до якого усі клієнти компанії можуть отримати необхідну інформацію у телефонному режимі. Оператори контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз» радо нададуть консультації та відповіді на усі запитання споживачів щодня з 8:00 до 20:00 за багатоканальним номером телефону  (0312) 48-83-04. Також споживачі можуть звернутися до операторів електронною поштою на адресу contact@zk.104.ua.

Миттєво передати показання лічильника газу можна і за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер особового рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку споживача, ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр). Обидва параметри необхідно розділити пробілом.

Для тих, хто зацікавився сервісом «Особистий кабінет»: зареєструватися в ньому можна на сайті 104.ua.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 + 11 =