В Ужгороді видають неіснуючі дозволи на торгівлю

байкоПитання необхідності узгодження режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг і необхідності отримання дозволу на розміщення об’єкта торгівлі дуже часто піднімається у підприємницькому середовищі у зв»язку з існуванням неоднозначної позиції серед органів місцевого самоврядування : в одних населених пунктах суб»єктів господарювання примушують отримувати зазначений дозвіл, а в інших  про нього навіть не чули.Як складаються справи з отриманням дозволу в м.Ужгороді?

 

Звертаюсь в новостворений Дозвільний центр в приміщенні Ужгородської міської ради,що знаходиться на першому поверсі в приміщенні колишньої їдальні.Сучасне,свіжовідремонтоване приміщення ,вказівні таблички з необхідною інформацією,зручні меблі,десять вікон для обслуговування громадян.З десяти відчинено три,біля яких громадяни з купою паперів і своїми проблемами.Але черги не великі.

В залі декілька столів за якими спеціалісти з різних служб надають консультації.Все гарно,цивілізовано,»по європейски».Це зовні….. Підхожу до віконця з питанням:»Як отримати дозвіл на відкриття кафе?».У відповідь отримую список документів які необхідно надати,щоб прийняли мою заяву. Стандартний бланк заяви в якому необхідно вказати кількість осіб,що нібито будуть працювати в кафе а також розмір заробітної плати яку вони нібито будуть отримувати,хм…. ніби це «стала величина»… Документ,що підтверджує право власності або право оренди об’єкту.Перелік асортименту продукції.Цікава позиція..Той «чинуша»,що його придумав,напевно думав,що підприємець один раз обравши для себе асортимент товарів,буде ними торгувати до віку,не враховуючи потреб ринку,зміни цін і таке інше.Якщо-ні,то для чого вимагати такий «дурнуватий» документ.

Далі ще цікавіше…Договір,квитанцію про оплату за останній місяць,довідку про відсутність заборгованості від ТОВ «АВЕ Ужгород» про вивіз побутових відходів. І тільки від вищезгаданої фірми !! І як по місцю розташування об’єкту,так і по місцю проживання підприємця.Цілий міськвиконком переживає,щоб всі справно платили комерційній фірмі і не дай Бог,була заборгованість.!!

Пана мера вже давно нема,а чиновники продовжують контролювати,щоб з його бізнесом було все впорядку… Таку ж довідку з «жеку» про відсутність заборгованості за сплату комунальних послуг…Ну,це»вообще»…без коментарів…Внук-підприємець,що проживає з бабусею,що заборгувала по сплаті,наприклад,за воду може і не мріяти про власний бізнес… Якщо в асортименті передбачені алкогольні напої,то є ще одна вимога-документ про встановлення системи відео нагляду…І нікого не цікавить в яку суму це обійдеться підприємцю,який тільки починає власний бізнес і ще не заробив ні копійки,як до цього віднесуться потенційні відвідувачі його кафе і,що не функція підприємця фіксувати можливі правопорушення.Він, в кінці кінців, сплачує податки на які, між іншим ,утримуються і міліціонери і тіж чиновники,що займаються таким «безпрєдєлом». А,що це справжнє самоуправство,самодурство,перешкоджання підприємницькій діяльності,якщо,взагалі не кримінальний злочин(пане ПРОКУРОР-ВІДРЕАГУЙТЕ!!!) видно з нижче наведеного документу.

До речі,на моє прохання пояснити на підставі чого вимагаються такі документи,ніхто з персоналу не зміг надати чіткої відповіді.»Є рішення міськвиконкому»,але ні копіїї документу,ні номера,ні дати прийняття…Все як завжди… За гарною вивіскою-гниле нутро…Влада змінюється а «чинуші» залишаються і продовжують «пити кров» з тих хто їх утримує….

 

Голова Закарпатської обласної організації

 

Партії Промисловців і Підприємців України

 

Михайло Байко.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 − one =