В Ужгороді вдосконалювали театральне мистецтво

11.03.2016 року в Ужгородському коледжі культури і мистецтв відбувся обласний семінар для шкіл естетичного виховання за темою: «СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН».
Відкрила семінар голова циклової комісії видовищно-театралізованих заходів Шип Оксана Василівна. Вона представила учасників семінару та присутніх у глядацькій залі викладачів коледжу, розповіла про систему викладання предметів у коледжі.
Головною подією семінару стало проведення головним режисером Закарпатського обласного театру драми та комедії, викладачем коледжу Євгеном Тищуком майстер-класу за темою: “СИНТЕЗ СИСТЕМИ СТАНІСЛАВСЬКОГО З ТЕАТРАЛЬНОЮ БІОМЕХАНІКОЮ ВСЕВОЛОДА МЕЙЄРХОЛЬДА.” У майстер-класі приймали участь студенти 2 курсу ВТЗ Ужгородського коледжу культури І мистецтв разом з учнями ДШМ №2 м.Мукачева. Під час майстер-класу учасники обласного семінару мали можливість переглянути ексклюзивні документальні кінокадри з історії створення Всеволодом Мейєрхольдом системи виховання «всемогутнього актора» – театральної біомеханіки. Метод біомеханіки, розроблений Мейєрхольдом, є актуальним в наші дні тому, що зараз виросла зацікавленість до тілесних та духовних можливостей актора. Все більше театральних діячів усвідомлює, що ці можливості майже безмежні, і душа, і тіло здатні набагато. Тому синтезування найвідомішої класичної системи Станіславського, за якою виховуються студенти різних театральних шкіл усього світу з театральною біомеханікою Всеволода Мейєрхольда, новаторською системою виховання акторської техніки, є дійсно креативною ідеєю у сучасному викладанні предмету з акторської майстерності. Студенти коледжу продемонстрували вправи з елементами театральної біомеханіки, за допомогою яких у майбутніх акторів виховуються:
– навики виразного руху, вміння переходити від напруги до розслаблення, підкорювати дії певному ритму, контролювати баланс, фіксувати ракурси тіла (позиції);
– здатність бачити себе зі сторони (внутрішнє дзеркало);
– вміння працювати з предметом, взаємодіяти з групою та сценічним простором у заданому темпо-ритмі;
– вміння концентрувати та утримувати увагу;
– повний контроль сценічної дії;
– змобілізованість всього психофізичного апарату для творчої роботи у заданій партитурі.
Учні ДЩМ №2 продемонстрували ексклюзивні біомеханічні етюди «Камінь», «Лук», «Ляпас», розроблені Всеволодом Мейєрхольдом, які представляють собою своєрідну «гамму» для актора. Виконуючи ці етюди, актор перевіряє готовність свого психо-фізичного апарату до дії.
Після майстер-класу відбулося спілкування за круглим столом.

семінар2


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five × two =