Категорії Новини

В Ужгороді Вахтанг Кіпіані розповів про мультимедійні тенденції в сучасних ЗМІ (ФОТО)

29 березня в Ужгородському прес-клубі відбулася зустріч-дискусія з Вахтангом Кіпіані, головним редактором онлайн-видання «Історична правда», ведучим програми «Історична правда» на телеканалі ZIK, колекціонером друкованих видань, засновником Музею-архіву преси у Києві.  

Йшла мова про сучасні тенденції у медіа, про пошук цікавих тем та форми їх подачі глядачеві/читачеві. Вахтанг Кіпіані розповів про власний досвід створення сучасного контенту для ЗМІ, маніпуляційні практики в медіа та їх вплив на деформування суспільного сприйняття і картинок реальних подій, про важливість перевірки джерел інформації при підготовці журналістського/історичного матеріалу.

Вахтанг Кіпіані розповів: «Станом на зараз я займаюся двома великими проектами. Найбільший – «Історична правда». Аудиторія ресурсу сьогодні складає близько 300 тисяч людей, а під час Майдану, наприклад, наша аудиторія складала й мільйон осіб. Також існує й телевізійний формат «Історичної правди». Крім того, готується й третій потужний проект, який повинен прозвучати ще гучніше. Працюю й над колекцією Музею преси. Завдяки жінкам-підприємцям, які читають мої повідомлення на Фейсбуку, зараз маємо приміщення на Подолі, готуємо тематичні виставки, оцифровуємо фонди і т.д.».

Крім того, Вахтанг Кіпіані викладає в Українському католицькому університеті.

«Я працював і на телебаченні, і в пресі. Тому мені не було складно формувати відео формат «Історичної правди». Я визначаю теми передач, разом з колегами вирішуємо, кого з гостей покличемо, які сюжети підготуємо», – розповів В. Кіпіані. Він також поділився іншими деталями підготовки відео контенту.  А також розповів, які теми з «Історичної правди» найбільше цікавлять читачів. Зокрема, всі рекорди по пошуку та переглядах побив текст «Хто такі бандерівці і за що вони борються»- передрук програмного документа ОУН.

Вахтанг також прокоментував необхідність просування власного бренду та медіапродукту в соцмережах. За його словами, ЗМІ варто використовувати коментарі відомих осіб, якщо вони мають свої реальні профілі і пишуть від свого імені.

кіпіані кіпіані2

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *