Ужгородським депутатам “рве” дах

Про цейдеться у матеріалі спільноти Моє Місто Ужгород.

Основний закон міськради або 15 обмежень громади.

дістало8На наступній сесії планується повністю змінити Регламент роботи міської ради. Здавалось би, «технічне» питання, але чим воно обернеться для громади міста?

1. На сесію зможе попасти ФІКСОВАНА кількість ужгородців, і то, тих, «кого треба»

6.1. На пленарних засіданнях ради за запрошенням міського голови, його заступників, секретаря ради можуть бути присутні депутати інших рад, представники державних органів та органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, трудових колективів. Для них у залі засідань відводяться спеціальні місця.
6.2. Головуючий на пленарному засіданні ради повідомляє депутатів про осіб, які присутні на пленарному засіданні ради за запрошеннями. Цим особам може бути надане право виступити на пленарному засіданні ради
6.4. Якщо на пленарному засіданні бажає бути присутньою кількість осіб, яких неможливо розмістити у залі засідань, особи, які бажають бути присутніми, визначають своїх представників, яких розміщують у залі засідань з урахуванням вимог п. 6.1.-6.3. цієї статті.

2. «Узаконюється» переховування від громади – тепер сесію БАндріїв може зібрати і у себе у кафе на Ш.Петефі

6.5. У разі необхідності може бути прийняте рішення про проведення пленарного засідання ради у іншому місці. Рішення про проведення пленарного засідання ради у іншому місці приймається розпорядженням голови ради.

3. Так само, передбачено повне приховування від громади рішень сесії

Стаття 7. Закриті пленарні засідання ради
7.1. У разі необхідності, за рішенням ради, яке приймається більшістю голосів депутатів ради від загального складу ради, проводяться закриті пленарні засідання для розгляду конкретно визначених питань.
7.2. На закритому пленарному засіданні ради можуть бути присутніми прокурор, а також особи, присутність яких необхідна для розгляду відповідного питання.
7.3. Учасникам закритого пленарного засідання забороняється використовувати засоби фото-, відеофіксації, засоби зв’язку, звукозапису та обробки інформації.
7.4. Підготовка протоколу закритого пленарного засідання ради здійснюється апаратом ради в режимі, що унеможливлює розголошення обговорюваних на засіданні питань.
7.5. Порядок та обсяг інформації, що підлягає опублікуванню за підсумками закритого засідання, визначаються у кожному конкретному випадку рішенням ради

4. ЗМІ ставлять «на місце»

6.6. Засоби масової інформації, присутні на її засіданнях, здійснюють свою діяльність у спосіб, що не створює перешкод в роботі президії сесії, депутатів, апарату ради, оператору комп’ютеру, що здійснює обслуговування ПТК “Віче”, доповідачам та запрошеним

5. Тепер сесію зможе скликати 3 члени Виконкому, що створює сприятливі умови для «двірцевих» переворотів

13.2. Сесія ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу ради, виконавчого комітету ради.

6. Постійна комісія ради прирівнюється до третини депутатського корпусу, тобто «двірцевий» переворот можливий за рішенням 3 депутатів…

13.3. У разі якщо міський голова або секретар ради у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу суб’єктів, вказаних у пункті 13.2, або у разі якщо такі посади є вакантними, сесія може бути скликана депутатами ради, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією ради
18.2. У випадку, передбаченому п. 13.3. Регламенту, сесію ради відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради один з депутатів.

7. Проекти рішень знову вноситимуться практично «з голоса», без попереднього висвітлення і доведення до громадськості. Для цього досить однієї «ручної» комісії ради, тобто 3-х депутатів

14.3. Пропозиції до порядку денного, внесені пізніше строку, зазначеного в статті 14.2. Регламенту, вносяться на розгляд ради міським головою після обговорення та підготовки висновку про доцільність їх включення до порядку денного сесії профільною постійною комісією ради
17.2. Проекти рішень ради, інформаційні та допоміжні матеріали в одному друкованому екземплярі надаються депутатам та голові Громадської ради для попереднього обговорення не пізніше як за десять днів до відкриття чергового пленарного засідання сесії, а у виняткових випадках, передбачених законом – перед початком роботи сесії.

8. Повний правовий нігілізм – сесія може скасовувати своє ж рішення. Законодавець чітко передбачає ВИКЛЮЧНО у судовому порядку.

15.3….У випадку, якщо проектом рішення пропонується скасувати існуюче рішення ради до проекту рішення додається копія такого рішення.

9. Розглядатимуться тільки ті питання, що хоче БАндріїв. Для затвердження порядку денного вистачає 10 голосів, а зняття питання – мінімум 19!!!

21.2. Порядок денний приймається в цілому більшістю депутатів, присутніх на пленарному засіданні. Рада може прийняти більшістю голосів депутатів від загального складу ради мотивоване рішення про відкладення розгляду питання із затвердженого порядку денного сесії ради на наступну сесію ради

10. Виступати будуть тільки ті, кому надасть таку можливість БАндріїв

22.4. Ніхто не може виступати без дозволу головуючого.
22.5. … Депутату, який не зареєструвався, слово для будь-яких виступів не надається.
Причому, не кожен мешканець Ужгорода може виступити – для цього потрібно РІШЕННЯ ради і належати до «КАСТИ»

22.8. За процедурним рішенням ради головуючий може також надати слово для виступу з обговорюваного питання особам, що присутні на засіданні.
22.9. Без ухвалення процедурного рішення ради слово для виступу в обговоренні надається за їх проханням:
– представнику ініціативної групи, якою внесено на розгляд ради проект рішення в порядку місцевої ініціативи;
– особі, уповноваженій для виступу громадськими слуханнями під час розгляду радою пропозицій громадських слухань;
– представнику ініціативної групи при вирішенні питань про створення органів самоорганізації населення;
– головам об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, квартальних, вуличних, будинкових комітетів;
– головам батьківських комітетів навчальних закладів;
– почесним громадянам міста;
– народним депутатам України.

11. Норма, яку порушували і будуть порушувати, викладена, щоб захистити інтереси «акціонерів», «дотискаючи» необхідні голоси

27.10. Якщо поправка чи пропозиція була відхилена поточною сесією ради, то повторне винесення цієї поправки чи пропозиції на розгляд поточної сесії ради забороняється.
27.16. За пропозицією головуючого, секретаря ради, депутата, за погодженям ради, проект рішення, пропозиція, доповнення чи зауваження до проекту рішення можуть бути поставлені на повторне голосування.
27.17. Якщо результат голосування викликає обґрунтовані сумніви, рада може прийняти процедурне рішення про переголосування

12. Думка фахівців, що готували супровідні записки, щодо законності й обґрунтованості проектів рішень, котрі могли бачити представники ЗМІ і громадськості, ховається

28.7. Замість супровідної записки до рішення міської ради виконавці подають заповнений перелік установ, організацій та службових осіб, яким надсилається це рішення, на відповідному бланку

13. БАндріїв унеможливлює будь-які протести громадськості під час сесій

32.5. Під час пленарного засідання міський голова, депутати, а також запрошені особи, присутні на засіданні члени територіальної громади міста та представники засобів масової інформації не повинні вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій, використовувати у своїх виступах недостовірні або неперевірені відомості, допускати прояви некоректної поведінки, заважати виступаючим і слухачам діями, які перешкоджають викладенню або сприйняттю виступу, здійсненню голосування, підбиття його підсумків (вигуками, створенням шуму, вставанням, блокуванням трибуни, використанням гучномовців, тощо).
32.6. Під час пленарного засідання міський голова, депутати, а також присутні на засіданні члени територіальної громади міста повинні вимкнути персональні засоби зв’язку або перевести їх у беззвучний режим. Присутнім особам та представникам засобів масової інформації заборонено здійснювати та приймати телефонні дзвінки в залі проведення пленарного засідання під час тривання засідання.
32.7. Розміщення будь-яких плакатів, банерів з закликами, висловлюваннями, образами тощо, на трибуні сесійної зали забороняється.

14. Головна небезпека для БАндріїва, закладена у Регламент, всупереч Закону, для шантажування Волошиним-Чурилом – 25 голосів – і мера немає

35.3. Повноваження міського голови за наявності підстав, передбачених ч. 2 ст. 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму або за рішенням ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради

Полегшено автоматично прибирання секретаря міськради, на що раніше необхідно було окреме голосування

36.3. …- посада секретаря ради стає вакантною під час вакантності посади міського голови у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень

15. Узаконено тему «ми вирішили» шляхом створення «колегії ради» у Глава 6. Колегія ради

Що ж, «покращення» тривають…

дістало7 дістало


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ten − five =