Торгові мережі позитивно реагують на критику в “Трибуні”

 вопак20-го червня у газеті “Трибуна” вийшла стаття критичного змісту під назвою “В ужгородських супермаркетах труять людей”, в якій йшлося про недоліки у роботі працівників та дирекції супермаркету “Новий Вопак”. Через 3 тижні наші журналісти вирішили перевірити, як адміністрація торгового закладу відреагувала на нашу публікацію.

Директор мережі Роман Сарай запевнив, що всі помічені недоліки були вчасно взяті до уваги і виправлені. Кореспондент не виявив протермінованої продукції: “Нам нема змісту продавати прострочену продукцію, оскільки у нас є договори підписані з постачальниками про 100% повернення неякісного товару”, – коментує директор “Нового Вопака” пан Роман.

Крім того він розповів про відділ якості та таємних покупців, які уважно слідкують за торговими центрами. Стосовно риби та м’ясних виробів він запевнив, що більше ніж 24 години на прилавку товари не затримуються, хоча термін їх реалізації 3 доби.

Також відвідувачам супермаркету, знайома ситуація з постійними чергами на касах. Бувало, що з 12 працює, не рідко, навіть не половина! Після виходу статті дирекція також взяла до уваги цю проблему. Відтак працює внутрішньо-корпоративне правило, у якому йдеться, що на касі може бути не більше 3 покупців і вводяться штрафні санкції адміністратору, що не забезпечив потрібну кількість працюючих кас.

Приємно, що публікація у пресі викликає розуміння у людей, які постачають ужгородців найнеобхіднішою продукцією.

Ялч Роман


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 + 12 =