Російські перевізники намагалися заблокувати кордон на Закарпатті

митницяНа Закарпатті через власників російських компаній-перевізників планували заблокувати кордон. Про нещодавно повідомив Голова Укртрансінспекції Валерій Черненко. Чиновник розповів, що такий план дестабілізації мав місце через непорядність окремих перевізників, котрі отримали дозволи на перевезення до Італії та Казахстану і не використали їх.

Комісія з видачі та ефективності використання дозволів на міжнародні автомобільні перевезення продовжує розслідування ситуації, що склалась з італійськими дозволами.
«За підрахунками Укртрансінспекції, вивчаючи темп використання, італійських дозволів не вистачило максимум на тиждень. Але за рахунок «резерву Міністра» планувалось перекрити нестачу. Проте, за 4-5 днів усі дозволи було штучно викуплено декількома підприємствами. Тому я з впевненістю можу сказати, для чого це було зроблено», – сказав Голова Укртрансінспекції Валерій Черненко.
За його словами, водії компаній,власниками яких є громадяни Росії, підбурювали інших до перекриття автомобільної дороги Київ-Чоп та блокування кордону. Лише після втручання правоохоронних органів вони заспокоїлись. При цьому деякі проросійські телевізійні компанії вже через декілька годин після закінчення дозволів були готові інформувати суспільство про нібито кризову ситуацію на кордоні.
«Багатоходова комбінація з дозволами Італії була завчасно та добре спланована для того, щоб дестабілізувати ситуацію в країні, заблокувати кордон», – зазначив очільник інспекції.
Валерій Черненко повідомив, що виявлено непоодинокі випадки, коли автомобільні перевізники отримували протягом двох днів дозвіл на перевезення територією Казахстану в пункті видачі дозволів «Бориспіль» та дозвіл Італії в пункті видачі дозволів «Чоп» на один транспортний засіб. При цьому транспортний засіб здійснював перевезення до Казахстану.
«Загалом проблем з видачею дозволів на міжнародні автомобільні перевезення вже не було. Знявши квотування та видаючи вільно дозволи по всіх напрямках, ми розраховували на порядність та чесність перевізників. Проте ми побачили зовсім іншу картину. Так, за 5 днів було видано 422 італійських дозволи, з них не використаних, тобто транспортні засоби не перетинали кордон, 249 дозволів. Тому по відношенню до порушників, що не дотримуються вимог транспортного законодавства вводитиметься жорсткий контроль. Наразі спільно з митними органами проводиться перевірка фактів перетину кордону транспортними засобами, на які було видано італійські дозволи. Підприємства, що надали недостовірну інформацію в пунктах видачі дозволів, зокрема неправдиві заявки на отримання дозволу, та допустили порушення взято Укртрансінспекцією на особливий контроль. Крім того, ми вимагаємо терміново повернути до Укртрансінспекції дозволи, які були отриманні з порушенням законодавства. В обов’язковому порядку будуть здійснені перевірки за місцем знаходження та в подальшому вживатимуться відповідні заходи», – заявив Валерій Черненко.
Відтак Уктрансінспеція зхвертається до автомобільних перевізників і просить бути обережними та не вестись на будь-які провокації, а у разі порушень чи зауважень при видачі дозвільних документів терміново повідомляти керівництву Укртрансінспекції.
До слова, за інформацією джерела в Укртранінспекці, її керівник на Закрпатті Сергій Слободянюк уже написав заяву на звільнення. Більше того, за окремими фактами його діяльності, у тому числі і за вказаними вище, вже відкрито кримінальні справи.

www.uti.gov.ua/transinsp/uk/publish/article/85421


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × one =