На Закарпатті розпочинається жорстка боротьба з нелегальними перевізниками

Про пасажирські перевезення на регулярних автобусних рейсах краю розповіли під час брифінгу в прес-центрі ОДА в.о. директора департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Едуард Маляр, начальник управління Укртрансінспекції в Закарпатській області Сергій Слободянюк та начальник сектору автомобільно-технічної інспекції УДАІ УМВС України Закарпатській області Володимир Шаркаді.
Щодня в області для перевезення пасажирів вирушає понад 800 транспортних засобів. Вони курсують на 458-ми маршрутах, з яких 86 – міжміські та 371 – приміські. Щодня послугами автостанцій користується понад 25 тисяч чоловік. «Нині в області сформовано реєстр приміських та міжміських маршрутів, – повідомив Едуард Маляр. – Цей реєстр незабаром  розмістять на сайті обласної адміністрації. В ньому перераховані всі перевізники, номера рейсів, маршрутів тощо. Тож громадяни матимуть можливість відслідковувати який перевізник виконує маршрут».
Щодо перевезення пільгових категорій громадян, то, за словами посадовця, компенсація витрат автоперевізників здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету. Розпорядниками цих коштів є підрозділи з питань праці та соціального захисту населення райдержадміністрацій та міськвиконкомів. «Цьогоріч перевізникам області за пільговий проїзд  громадян передбачено компенсаційних виплат на суму понад 21 з половиною мільйонів гривень. Станом на 1 серпня п.р., згідно з актами виконаних робіт, заборгованість перед перевізниками становить 4 млн 425 тис. гривень», – зазначив Едуард Маляр.
За півроку облдержадміністрація провела 4 конкурси на перевезення громадян на міжміських та приміських автобусних маршрутах. Зі 156 претендентів умовам конкурсу відповіли 76. З ними наразі укладено відповідні договори. «На всіх маршрутах приміського сполучення, що виносилися на конкурс, зокрема, передбачено транспортний засіб для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями», – поінформував Едуард Маляр.
З травня п.р. облдержадміністрація не має впливу на утворення цін на пасажирські автобусні перевезення по області. «Перевізник сам здійснює розрахунок та затверджує відповідний тариф на маршрутах», – каже посадовець.
«Цьогоріч працівники Державтоінспекції під час перевірок виявили
810  порушень, яке допустили водії пасажирських транспортних засобів, – повідомив у свою чергу Володимир Шаркаді. Зокрема, 3 керували транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, 93 допустили перевищення швидкості, 140  перевозили  більшу за встановлену норму кількість пасажирів». Загалом, за словами представника ДАІ, результати перевірок засвідчують, що нині зберігається тенденція до погіршення технічного та санітарного стану автобусів. Найбільш поширеними порушеннями залишається переобладнання автобусів та встановлення додаткових пасажирських сидінь, блокування аварійних виходів, а також відсутність справних засобів пожежогасіння.
Не оминули увагою під час брифінгу і проблему з «тіньовими» перевізниками в краї. За словами Сергія Слободенюка, Укратрансінспекція склала реєстр, котрий вміщує 101 перевізника, яких притягнули до адміністративної відповідальності протягом останніх двох місяців.
Слід зазначити, що в області розпочинається жорстка боротьба з нелегальними перевізниками. «Цього тижня в облдержадміністрації  відбудеться нарада під головуванням заступника ОДА Михайла Рівіса за участі контролюючих органів, перевізників та представників громадськості щодо створення робочих груп з боротьби за «тіньовими» перевізниками. Зокрема, в Ужгороді ці групи, спільно з представниками міської ради, навідаються  на  стихійні стоянки, де перевізники проводять посадку поза межами автостанцій», – резюмував  в.о. директора департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Едуард Маляр.
Прес-служба Закарпатської ОДА


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 + two =