На Рахівщині заборонили “рупори” російської пропаганди

рахів-рда12 серпня Рахівська райдержадміністрація звернулась до місцевих власників туристичного бізнесу із закликом відімкнути у готельних та відпочинкових закладах російські пропагандистські канали, заборонені в Україні.

Відповідне повідомлення з’явилось на сайті РДА та сторінці в соцмережі Facebook.

Прозвучав такий заклик до бізнесменів з метою виконання рішень Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення та Ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва про неприпустимість поширення в будь-який спосіб на території країни російських телевізійних каналів, які містять заклики до насильницької зміни конституційного ладу України, агресивних дій проти України, запобігання поширенню інформації, яка порушує законні права та інтереси фізичних і юридичних осіб, посягає на честь і гідність особи.

Під заборону трансляції потрапили вже такі славнозвісні «рупори» пропаганди як:
-​ Первый канал. Всемирная сеть;
-​ РТР-Планета;
-​ Россия 24;
-​ НТВ-Мир;
-​ ТVСІ (ТВ Центр);
-​ Россия 1;
-​ НТВ;
-​ ТНТ;
-​ Петербург 5;
-​ Звезда;
-​ РЕН-ТВ;
-​ Life News;
-​ Russia Today.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

twelve + 20 =