Лісівники Закарпаття будують дорогу, що зв’яже Німецьку Мокру з Колочавою (ФОТО)

На завершальному етапі масштабне будівництво дороги від села Німецька Мокра через гірський перевал Прислуп, де він межує з Колочавою. Здана в експлуатацію гірська дорога буде до кінця цього року.

Працівники ДП «Мокрянське ЛМГ» виходять на фінішну пряму у масштабних роботах будівництва гірської дороги, про яку мріяли місцеві жителі декількох районів. Оскільки лісовими інженерами підприємства вже збудовано значну кількість річкових перепадів, мостів та лісових доріг, то губернатор краю Геннадій Москаль у рамках робочої поїздки в село Німецька Мокра і провівши перемовини з керівником Закарпатського ОУЛМГ Валерієм Мургою, передав право на будівництво дороги через гірські масиви саме працівникам лісового господарства.

Насамперед, відповідні спеціалісти провели в горах геодезичну зйомку, вивчили територіальні особливості, взяли до уваги поради лісівників, після був розроблений проект дороги, погоджено документи та технічні дозволи і будівництво нового шляху стартувало. Загальна протяжність гірської дороги складе всього 4,5 км, шириною 6 метрів.

«Проект відомий. І якщо ця дорога зв’яже декілька районів Закарпаття та ще й Румунію, нічого, крім користі, немає. Це хороший проект. Ми з боку лісового господарства допоможемо усім, адже будуємо сучасні лісові дороги з 2007 року. Ця нова дорога позитивно вплине на розвиток зеленого туризму. Чимало відпочиваючих із Колочави, де туризм уже розвинуто на високому рівні, охоче навідуватимуться у наші мальовничі куточки Тячівщини, де розміщено багато комплексів та баз відпочинку. Цей маршрут має багатовікові традиції, адже близько 70% жителів села Німецька Мокра та 20% жителів села Руська Мокра – це вихідці з Колочави, де проживають їх родичі.  Жителям гірських сіл і туристам більше не доведеться долати понад 100-кілометрову відстань. А будуть дороги – будуть туристи. Дорогам на Закарпатті бути! Впевнений, для цих районів це новий етап розвитку», – розказав начальник Закарпатського ОУЛМГ Валерій Мурга».

Як розповідає директор ДП «Мокрянське ЛМГ» Володимир Куцин, найперше визначили всі складнощі роботи. Окрім власної техніки, довелося залучити ще більше спеціалізованих машин. Після того уклади угоду з фірмою ДЗВО «Форес ТСК» – директор Петро Скальник, яка доставила на об’єкт багатофункціональний японський екскаватор «Хітачо». Зі слів керівника, найбільше складнощів завдали перепади гірських порід, укоси, що місцями складали 10-15 метрів та зсуви. Наразі залишилося підсипати дорогу гравієм і можна здавати в експлуатацію.

«Дана дорога має три аспекти: економічний, соціальний і рекраційно-туристичний. Вона служитиме як нашому лісовому господарству, так і місцевому населенню. А також туристам, які приїжджають відпочивати на Закарпаття, щоб аби помилуватися нашими краєвидами. Природа тут на висоті більше однієї тисячі метрів над рівнем моря, в урочищі Приступ на межі Тячівського і Міжгірського районів, просто вражаюча. Є заради чого приїжджати гостям із інших областей, – додав Володимир Миколайович».

дорога мокра дорога мокра2 дорога мокра3


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four × 3 =