Чи покине Україну закарпатський “Єврокар”?

 

єврокарПідприємства, що спеціалізуються на великовузловому складання автомобілів, більше не будуть вважатися автозаводами в Україні. У їх числі, ймовірно, і закарпатський «Єврокар».

Це випливає з нового Порядку щодо визначення товарів, що ввозяться на митну територію України, затверджену Кабінетом міністрів. Відтепер носити назву «автозавод» зможе тільки підприємство, яке випускає не менше 25 000 авто на рік, володіє можливістю зварювання і фарбування кузова. Крім того, встановлено мінімальний поріг української локалізації. У 2013 році він становитиме 20%, далі в 2014 – 25%, на наступний рік – 30%, в 2016 – 40% і, нарешті, в 2017 році продукція автозаводу повинна бути мінімум наполовину українського походження.

Наведенням нових порядків Кабінет міністрів зайнявся в переддень набуття чинності нового утилізаційного збору, про який вже повідомлялося. Даний порядок позбавить переваг українські підприємства, які займаються великовузловим складанням авто. На думку уряду, це підштовхне такі підприємства як «Єврокар», «Богдан» і КрАСЗ до активного розвитку виробництва та створення нових робочих місць.

Нагадаємо, що керівництво заводу “Єврокар” уже заявляло про намір покинути український ринок.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 + 3 =