Чи дочекаються закарпатці народного автомобіля

номери міліція2Про це йдеться у роздумах надісланих до “Трибуни” Віктором Ро манковим.

Український автобізнес завмер в очікуванні , що буде після 1 серпня 2016 р. Вступає в силу закон про зниження ставок акцизного збору на ввезені автомобілі . В багатьох виданнях публікуються розгорнуті таблиці, в яких порівнюються ставки акцизу до і після зняття звісної постанови за номером 3251 , в окремих випадках ставка зменшується аж в 28 разів. Пора пакувати валізи , відкривати шенген і вперед на Європу , потихеньку допоможемо пересісти німцям на електрокари і велосипеди .

Але трошки не поспішайте , пригальмуйте панове! По- перше – закон дозволяє завозити машину по стандарту євро 5 , яка була виготовлена після 01.01.2010 року , тобто десь 6 і менше років . Звісно така машина в Європі коштує нормальних грошей, і по ціні металобрухту ніякий нормальний німець вам її не продасть . І розмитнення – ставка ПДВ та митний збір практично залишились без змін. А зменшення акцизу здешевить ваші платежі на півтори – дві тисячі євро в середньому . По-друге – закон дозволяє загнати лише одну машину на весь термін дії закону до 31 грудня 2018 року , а якщо ви її захочете продати, то заплатите всю різницю в розмитнені по старим ставкам . Так що або терпіть, або платіть. Не дуже зрозуміло для кого писався цей закон , з такими обмеженнями , і підводними каміннями, і найголовніше коли ж україці пересядуть на недорогі якісні європейські автівки ? Мабуть тоді коли нас приймуть в Євросоюз !

А щодо народного автомобіля у 2016 році то є декілька варіантів , або це новий ДЕУ Сенс вартість якого 160 тисяч гривень, за руль цього бренда треба би пересадити всіх наших слуг народу, або це польсько–словацький автомобіль , з вічними пересічками , чергами і хамством митників , швидше за все ДОВЕДЕТЬСЯ продовжувати їздити на двадцати-тридцятирічних автівках.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

20 − sixteen =