Чи будуватимуть на Закарпатті Бескидський тунель?

тунель

Про це у четвер, 16 травня, говорили на нараді у першого заступника голови Закарпатської облдержадміністрації  Ігоря Свища. Представляли проект будівництва начальник Ужгородської дирекції залізничних перевезень Василь Нодь та еколог Дирекції з будівництва Бескидського тунелю Микола Сенишин.

Як розповіли учасники зустрічі, проект будівництва вже пройшов усі необхідні експертизи і зараз знаходиться на вивченні у Кабінеті міністрів України. Розглянули його і на міжвідомчій комісії в ОДА. Проте, щоб розпочати саме будівництво, необхідно отримати спеціальний дозвіл на користування надрами на території Скотарської сільської ради, що у Воловецькому районі. Надати цей дозвіл може вже завтрашня сесія Закарпатської обласної ради.

– Я порушу це питання на сьогоднішньому засіданні Президії обласної ради і, сподіваюся, депутати підтримають мене. Якщо все пройде добре, і нам вдасться знайти компроміс, то вже завтра ви отримаєте необхідний дозвіл, – заявив на зустрічі перший заступник керівника краю Ігор Свищо.

Проект будівництва нового Бескидського тунелю, що з’єднує Закарпатську та Львівську області та розташований на п’ятому Пан’європейському  міжнародному транспортному коридорі, який проходить через Італію, Словенію, Угорщину, Словаччину, Україну та Росію, є стратегічно важливим не тільки для нашої області, але й для усієї країни. Саме через цей тунель проходить 40% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи. А нинішній Бескидський тунель, який був збудований ще за часів Австро-Угорської імперії, за технічним станом уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс і вимагає постійної уваги працівників магістралі. Натомість будівництво нового тунелю, на яке Європейський банк реконструкції та розвитку готовий виділити 2 млрд. 200 млн. грн., дозволить збільшити пропускну спроможність на стратегічно важливому напрямку, гарантуватиме безпеку руху потягів та приведе у відповідність до всіх європейських технічних вимог Бескидську ділянку шляху, що значно покращить імідж України як транзитної держави.


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen + 10 =