Ремонт дитячої залізниці в Ужгороді коштуватиме щонайменше 7 млн. гривень

дитяча залізницяСьогодні відбулося обговорення робочої групи по порятунку ужгородської дитячої залізниці та порядку передачі її на баланс міста.

Дитячу залізницю в Ужгороді закрили ще у 2009 році, а у 2013 ужгородські депутати ухвалили рішення про перехід залізниці на баланс міської ради. Втім, цього переходу досі не відбулося, хоча представники як мерії, так і залізниці, заявляють, що робили для цього все можливе.

Зараз розглядається також питання ремонту залізниці, зокрема капітального самої вузькоколійки, а також будівель на обох станціях. І те і те наразі у поганому стані.

Як виявилося, Харківський завод, який візьметься за ремонт вагонів і локомотиву, оцінив ремонт другого у понад сотню тисяч грн, а ремонт одного вагону у цілих два млн. Таким чином, загальний ремонт обійдеться щонайменше у 7 млн грн.

Такі цифри викликали багато запитань у заступників мера та представників громадськості, зокрема, якою є собівартість самих вагонів, якщо їх ремонт коштує настільки дорого. Також постало питання, наскільки рентабельно буде потім утримувати дитячу залізницю і у скільки це буде обходитися місту. Головний інженер залізниці не зміг одразу назвати такі дані, але пообіцяв це зробити на наступному засіданні робочої групи, яке має відбутися через тиждень.

Активісти кажуть, що дитячу відремонтувати залізницю можна в рази дешевше, адже варіантів для цього є багато. У свою чергу цю ідею активно підтримує управління туризму ОДА, яке вбачає у відновленні роботи дитячої вузькоколійки великий туристичний потенціал.

Про Захід


Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 × 3 =