Закарпатці, які отримали електронний ключ від Міндоходів, можуть ним користуватись 2 роки

 

В Закарпатській області таких ключів з початку року видано майже 12,5 тис.: юридичним особам – 2364 та фізичним – 10124.

 

 

З 1 листопада 2013 року посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.

 

 

Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.

 

 

Як зазначають фахівці Міндоходів, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

 

 

У Міністерстві також відзначають, що на сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.

 

 

Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

 

 

Головне управління Міндоходів у Закарпатській області

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eleven − ten =