З 2014 року скасовується видача свідоцтва платника єдиного податку

 

 

З 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Відповідні законодавчі зміни набирали чинності з 1 січня поточного року.

 

 

Замість свідоцтва зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку. Діятиме витяг до внесення змін до Реєстру.

 

 

Як відзначають експерти Міндоходів, такі нововведення спрощують адміністративні бар’єри реєстрації суб’єктів господарювання як платників єдиного податку, оскільки позбавляють необхідності двічі звертатися до державних органів – до держреєстратора та до органів доходів і зборів.

 

 

У той же час скасування процедури видачі свідоцтва платника єдиного податку зменшує обсяг документообігу між платником та органами доходів і зборів. Адже свідоцтво видається обов’язково, а витяг з реєстру платників єдиного податку – за бажанням платника.

 

 

Крім того, враховуючи те, що бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку, його скасування призведе до економії бюджетних коштів. Так, зокрема, протягом 2013 року було замовлено 1 150 тис. бланків свідоцтв платників єдиного податку, витрачено понад 1 млн. грн. бюджетних коштів, повідомляє прес-служба Міністерства доходів і зборів України.

 

 

Зазначені нововведення передбачені Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень».

 

 

Головне управління Міндоходів у Закарпатській області

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

twenty − seven =