На Закарпатті впровадили електронний кабінет платника податків

Вже понад місяць функціонує «Електронний кабінет платника податків». Його впроваджено в експлуатацію Міністерством доходів і зборів України з 5 грудня 2013 року. З цих пір протягом 2014 року й надалі платники податків, зборів, платежів (власники електронного цифрового підпису) зможуть звітувати у електронному вигляді. Закарпатці звітність формуватимуть в одному пакеті, наприклад декларацію з додатками, та надсилатимуть її до органів Міндоходів у режимі реального часу, використовуючи цей новий електронний сервіс.

 

 

Проте, це ще не весь перелік функціоналу «Електронного кабінету» – платники матимуть й інші можливості.  Так, вони зможуть: переглядати уже подану або сформовану звітність; переглядати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); скористатися підказкою «Податковий календар» та інформацію із довідників (ДПІ, КВЕД, КОПФГ, УКТЗЕД, форм власності, органів виконавчої влади, ознак доходів, ознак податкових пільг тощо).

 

 

Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.

 

 

У разі виникнення збоїв у роботі сервісу користувачі можуть про це повідомити, надіславши повідомлення на електронну адресу kpp_support@minrd.gov.ua.

 

 

Нагадуємо, «Електронний кабінет платника податків» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

 

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

 

Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine − 1 =