11 тисяч закарпатців стали власниками електронних ключів від Міндоходів

 
З початку року до Центру сертифікації ключів звернулось близько 2 тисяч юридичних та майже 9 тисяч фізичних осіб-підприємців, щоб користуватись інноваційними сервісами, які пропонує Міндоходів.
За словами експертів Міндоходів, новації які впроваджує відомство, сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Крім того, за ініціативою Міністерства доходів і зборів України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України де передбачається збільшити термін дії електронного ключа для фізичних осіб від 1 до 3 років. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Наразі за наявності електронного цифрового підпису в режимі он-лайн фізичні особи можуть подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Також можуть надсилати і звітність з єдиного соціального внеску. Знадобляться ключі і тим підприємцям-єдинщикам, які бажають «замовити» собі проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки.
Разом з тим, Міндоходів пропонує платникам податків он-лайн сервіс «iFin Zvit» (https://zvit.ifin.ua/), де вони можуть ознайомитись  з інструкцією подання електронної звітності та переліком контролюючих органів до яких можна звітувати за допомогою електронних цифрових підписів.
Безкоштовно отримати посилений сертифікат відкритих ключів можуть підприємці, підприємства, установи та організації всіх форм власності, громадяни, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування за адресою Центру реєстрації користувачів: м. Ужгород, вул. Духновича, 2 (поряд із входом до ДПІ у м. Ужгороді). Телефон для довідок –  (0312) 61-46-41.
 Головне управління Міндоходів у Закарпатській області

Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four + seventeen =